środa, 2 sierpnia 2017

Minionek z bananem na paznokciach krok po kroku.



Zabieram się za publikowanie zaległych zdobień. Jakiś czas temu zachciało mi się minionków na paznokciach. Tutoriali z nimi pewnie będzie dużo i nie będą zbyt łatwe. Spodobały mi się bardziej skomplikowane wzory. Winowajcami tego poziomu trudności są drobne elementy na małej powierzchni. Jeśli masz dłuższe paznokcie, będzie Ci łatwiej je namalować.

Co jest potrzebne do namalowania minionka z bananem na paznokciach?


Standardowo - farbki akrylowe, lakiery do paznokci, paint żele itp. Czyli to, czym chcemy malować, pędzelki i dobry top.
Może Ci się przyda: post o malowaniu paznokci farbkami akrylowymi.

Jak namalować minionka krok po kroku?










Na koniec wystarczy zaczekać, aż minionek dobrze wyschnie i pomalować go dobrym topem.

Gotowe!

Lubisz postacie z bajek na paznokciach? :)

10 komentarzy:

  1. Całkiem fajnie ci wyszedł :) lubię te małe "potworki" są przeurocze :D

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dzięki, Aniu. ;)
      Fakt, słodko wyglądają. :D

      Usuń
  2. Minionki już nawet na paznokciach. :D Zabawny motyw. :)

    OdpowiedzUsuń
  3. O jej! Ale to zdobienie jest śliczne!
    Niestety ja nie mam aż takiej "pewnej" ręki
    aby takie drobne zdobienia robić.
    Ale pomysł na prawdę super!
    W wolnej chwili zapraszam do mnie :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję! <3
      U mnie też czasami z tym ciężko, ale próbuję. :)

      Usuń
  4. Wow, super wyszedł :) ja lubię takie motywy, chociaż moja mama zawsze się śmieje, gdy takie mam akurat na paznokciach :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dzięki :)
      U mnie jak ktoś zobaczy to też takie chce :D

      Usuń

Wulgarne, niestosowne (także z linkami) komentarze będą usuwane.
Szanujmy się! :)

Copyright © 2016 Art | Diy | Beauty , Blogger