środa, 5 lipca 2017

Kwiaty zatopione w lakierze hybrydowym krok po kroku.


Tak, dobrze przeczytałaś! Zatopiłam płatki kwiatów w hybrydzie!

Nie należało to do łatwych zdobień paznokci, ale za drugim razem już lepiej się trzymało.

Cała trudność polega na tym, że pomiędzy płatki kwiatów a lakier hybrydowy lubi się dostawać powietrze. Top w efekcie robi nam pa pa i odchodzi płatami. Kwiatki zaraz po nim.

Trzeba mocniej docisnąć rośliny oraz uważać, aby nie wychodziły poza płytkę paznokcia.

Łatwiej jest z mniejszymi elementami. Przykładem może być moja legalna alternatywa dla Weed Nails (prawdziwej marihuany na paznokciach). Wytrzymała bez problemu dobry miesiąc.


 

Co jest potrzebne?


  • Lakiery hybrydowe i akcesoria, które używasz do wykonania tego manikiuru.
  • Roślinka. Ja wybrałam chabra.
  • Szczypta cierpliwości.


 

Jak zatopić kwiaty w lakierze hybrydowym?


  • Przygotuj paznokcie tak, jak zawsze.
  • Nałóż i utwardź bazę.
  • Opcjonalnie: użyj koloru, jeśli nie chcesz efektu negative space.
  • Wybraną roślinę dociśnij do lepkiej warstwy lakieru hybrydowego. Postaraj się to zrobić tak, aby płasko do niego przylegała. Możesz wcześniej przycisnąć ją książką.
  • Całość pomaluj topem i utwardź w lampie.
  • Opcjonalnie: powtórz poprzedni krok.
  • Jeśli masz top z lepką warstwą, przemyj paznokieć odtłuszczaczem.

Trafione, zatopione! ;)

 



Nawet zielony robaczek załapał się na zdjęcie. :D

Jakie zdobienia najchętniej nosisz na paznokciach?

Pozdrawiam, Mrs. Puzel. :)

34 komentarze:

  1. Fajny pomysł :) ładnie to wygląda :)

    OdpowiedzUsuń
  2. O jej ;-) Nie używałam jeszcze nigdy żywych kwiatów do zdobienia paznokci ;-) Bardzo ciekawy pomysł!

    OdpowiedzUsuń
  3. Ciekawy pomysł na pewno wymaga cierpliwości:)

    OdpowiedzUsuń
  4. genialny pomysł! :O pięknie się prezentują :)

    OdpowiedzUsuń
  5. ps. jakie to imiona dzieci chodzą Ci po głowie od podstawówki? :)

    OdpowiedzUsuń
  6. aaaa i dodaję do obserwowanych!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Nie wyświetla mi się, że obserwujesz.

      Usuń
  7. Oryginalny pomysł i ciekawy efekt:)

    OdpowiedzUsuń
  8. Fajny efekt. :) Pamiętam że kiedyś była moda na takie kwiatki, ale zatopione w żelu UV. :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dzięki :)
      Może kiedyś zacznę przygodę z żelami. ;)

      Usuń
  9. Zazwyczaj zatapiam suszone kwiatki. Ale sposob jest swietny:)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Pewnie lepiej przylegają do paznokcia. Mi się marzył ten żywy chabrowy kolor, więc nie suszyłam.
      Dziękuję bardzo! :)

      Usuń
  10. Nie wiem, czy miałabym do tego cierpliwość :) Efekt jest fajny, zawsze mi się podobały motywy kwiatowe ;)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Zawsze można spróbować z malutkimi kwiatkami, choćby niezapominajkami. Będzie łatwiej. :)
      Dzięki! Też lubię kwiaty na paznokciach. ^^

      Usuń
  11. Fajnie to wyglada :) ja kiedyś kupiłam gotowe suszone kwiatuszki i tez je zatopiłam w lakierze, ale zwykłym.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję! :)
      Po pierwszej nieudanej próbie z hybrydą, zamalowałam je zwykłym lakierem, ale coś słaby był.

      Usuń
  12. Pięknie to wygląda!
    Ja ostatnio ciągle robię błyszczące mani: a to holograficzny pyłek, a to lakier z brokatem... ;)
    Ps. Obserwuję!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję, miło mi! :)
      Będę do Ciebie zaglądać. Ostatnio lubuję w syrence. :D

      Usuń
  13. Podoba mi się ten efekt :) Uwielbiam chabry, gdy byłam mała zawsze robiłam z nich wianki <3

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Cieszę się! ;)
      Ja robiłam tylko ze stokrotek. Może spróbuję z chabrami, pewnie świetnie by to wyglądało. ^^

      Usuń
  14. Muszę koniecznie wypróbować ! :)

    OdpowiedzUsuń
  15. Ciekawie to wygląda :) Ja bym pewnie nie miała cierpliwości do takiego zdobienia :P

    OdpowiedzUsuń
  16. ciekawy pomysł ;) bardzo kreatywnie i świetny efekt końcowy ;)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję! Super, że Wam się podoba. :)

      Usuń
  17. Rewelacja, nie pomyślałabym, żeby wykorzystać żywe kwiaty do zdobienia :)

    OdpowiedzUsuń

Wulgarne, niestosowne (także z linkami) komentarze będą usuwane.
Szanujmy się! :)

Copyright © 2016 Art | Diy | Beauty , Blogger