wtorek, 18 lipca 2017

Hit, który mnie zawiódł - Aquarelle NeoNail.


Wszyscy mają, mam i ja! Mowa dziś o lakierach do paznokci Aquarelle z kolekcji NeoNail. Przyznam, że spodziewałam się od nich czegoś więcej. Nie jest tak, że efekt mi się nie podoba. Na prawdę liczyłam na coś conajmniej trzy razy na "wow". To pewnie za sprawą całego szumu, jaki firma NeoNail robi wokół tych lakierów. Specjalne szkolenia, dużo promowania.

Ale czy na pewno są warte tych pieniędzy?Wystarczy powiedzieć sobie: potrafię!


Firma przekonuje na okrągło, że dzięki lakierom Aquarelle zdobienia będą proste dla osób, którym ciężej idą ręczne wzory na paznokciach. Myślę jednak... taki sam efekt można łatwo osiągnąć zwykłymi farbkami akrylowymi! Przykładem jest chociażby tutorial z rozmazanym tłem.

Farby są o wiele tańsze od lakierów Aquarelle, proponowanych przez firmę NeoNail. Za cenę specjalnej bazy oraz jednego lakieru z kolekcji Aquarelle można kupić 3 zestawy dobrej jakości farb akrylowych, w których będą się znajdować 24 sztuki różnych odcieni farbek.

W poście o malowaniu farbami akrylowymi pisałam, jakie firmy farbek są najczęściej polecane, na co zwracać uwagę przy wyborze farb, jak sprawdzić czy Ci się przydadzą oraz podzieliłam się wskazówkami przydatnymi przy malowaniu paznokci farbkami akrylowymi.

Pokazuję na blogu także tutoriale krok po kroku ze zdobieniami, przy których wykorzystuję farbki. Znajdziesz je wszystkie w kategorii "farby akrylowe". Są ze zdjęciami, opisami i listami potrzebnych rzeczy. Czasami znajdują się w nich też porady.

Wracając do lakierów - Aquarelle na szczęście zakupiłam taniej na stronie z ogłoszeniami z całej Polski. Nie wiem, czy dziewczynę też nie zachwyciły, ale przynajmniej nie straciłam więcej pieniędzy na te lakiery.

Podzielę się także tym, że nie potrzeba specjalnych lakierów z kolekcji Aquarelle do rozmazania lakierów na paznokciach. Jagodowa pisała o tym na Instagramie. Wystarczy baza clear lub white z tej kolekcji i dowolny lakier do paznokci.

O lakierach Aquarelle pisały bardziej pozytywne rzeczy:

i mogłabym tak wymieniać dalej, ale nie ma po co przedłużać postu. :)



A co Ty o nich sądzisz? Może dopiero myślisz nad zakupem? Chętnie przeczytam, jakie miałaś z nimi wrażenia. :)

12 komentarzy:

  1. Rzeczywiście podobny efekt można uzyskać na inne sposoby, ale moim zdaniem na pewno nie identyczny. Dla mnie Aquarelle (i podobne produkty innych marek) są łatwiejsze w obsłudze jeśli chodzi o akwarelowe zdobienia. Ale zdecydowanie masz rację, że to dość kosztowny i w sumie zbędny wydatek - jak ktoś ma ochotę i finanse to może zaszeleć z zakupem, ale jak ktoś ma akurat mniejszy budżet, to można spokojnie pokombinować z innymi metodami :) W ogóle farbki akwarelowe są super! <3

    OdpowiedzUsuń
  2. Sama nie mogę się wypowiedzieć na ich temat bo nie używałam. Jedynie ogólnikowo mogłabym co nieco powiedzieć po recenzjach jakie czytałam i zresztą które były różne :) na obecny moment nie mam wyrobionego zdania :)

    OdpowiedzUsuń
  3. O, po raz pierwszy coś nie w zachwytach :D Nie miałam styczności, ale podziwiałam już różne prace z Aquarelle (m.in. Pauliny z dwóch komentarzy wyżej) i wyglądają cudnie. Może kiedyś bym się skusiła, na razie nie mam na to finansów, ale za to z chęcią zerknę na tutorial akwarelowy :)

    OdpowiedzUsuń
  4. Mi ogólnie efekt serii Aquarelle bardzo się podoba ;-) Jednak tak jak pisałam na Instagarmie - co zauważyłaś - wystarczy sama baza z serii i jakiś inny dobry lakier hybrydowy a zdobienie się uda. Tylko musi być nie gęsty, żeby ładnie się rozlewał.

    OdpowiedzUsuń
  5. Jeszcze ich nie miałam. Efekt dają fajny ale jakoś specjalnie mi nie przypadł do gustu. Ja także prowadzę bloga. Masz Super blog :)
    już obserwuję.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Właśnie mi też czegoś w nich brakuje, chociaż nie do końca wiem czego. Dziękuję, wpadnę do Ciebie. :)

      Usuń
  6. Nie miałam, nie testowałam i raczej się nie skuszę - ten efekt nieszczególnie przypadł mi do gustu.

    OdpowiedzUsuń
  7. Miałam do czynienia z tymi lakierami na Meet Beauty - są fajne, ale potrzeba kilku prób, żeby je wyczuć. Poza tym nie czuję potrzeby kupna całej serii :)

    OdpowiedzUsuń
  8. O widzisz, a ja chciałam je kupić. Idę spojrzeć na posty o farbkach!

    OdpowiedzUsuń
  9. Nie miałam nigdy lakierów z tej kolekcji i raczej nie kupię. :P

    OdpowiedzUsuń
  10. Mam lakier Aquarelle i uważam ze jest to bardzo wygodne rozwiązanie. Nie miałam natomiast okazji malować farbkami akrylowymi.

    OdpowiedzUsuń

Wulgarne, niestosowne (także z linkami) komentarze będą usuwane.
Szanujmy się! :)

Copyright © 2016 Art | Diy | Beauty , Blogger