piątek, 9 czerwca 2017

Paznokciowe Linkowe Party: stokrotki i tulipany na wyzwanie "Zdobimy Kwiatami".


Mija drugi tydzień wyzwania paznokciowego, o którego szczegółach możesz się dowiedzieć w poście Wyzwanie paznokciowe "Zdobimy kwiatami"! Zapisy. .

Przygotowałam jedną stylizację na oba tygodnie. W następnych zrobię już oddzielne na każdy tydzień.


Wzory namalowałam farbkami akrylowymi na zwykłych lakierach do paznokci. Jeśli interesuje Cię ten temat, możesz poczytać o nim więcej we wpisie Jak zacząć malować paznokcie farbami akrylowymi? .

Uczestniczki wyzwania zapraszam do pokazania swoich zdobień! Wiem, że jest Was niewiele, ale mam nadzieję, że dotrwacie do końca.

Linki do postów ze zdobieniami możecie dodawać poniżej przez równy miesiąc! Dzięki temu więcej osób zdąży się przyłączyć.







W jakich wyzwaniach chętnie wzięłabyś udział? :)

7 komentarzy:

  1. O rany! Na śmierć zapomniałam ;-D Taka gapa jestem! Ale na swoje usprawiedliwienia mam to, że dziecko mało mi śpi ;-D

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Nie szkodzi!
      To bardzo dobre wytłumaczenie.:D
      Życzę wyspania się. ;)

      Usuń
  2. Bardzo ładnie wyszły Ci te kwiatki:)

    OdpowiedzUsuń
  3. Podoba mi się, aczkolwiek wolę jak na moich paznokciach mniej się dzieje :)

    OdpowiedzUsuń
  4. Fajne ;) Mi nawet kwiatki farbkami nie chcą wychodzić :P

    OdpowiedzUsuń

Wulgarne, niestosowne (także z linkami) komentarze będą usuwane.
Szanujmy się! :)

Copyright © 2016 Art | Diy | Beauty , Blogger