niedziela, 18 czerwca 2017

Kwitnące drzewo na tle słońca krok po kroku.


Pomysł na paznokcie: Kwitnące drzewo na tle słońca krok po kroku.

Dzisiaj pokażę Ci krótki tutorial zdobienia paznokci na trzeci tydzień wyzwania "Zdobimy Kwiatami".

Wykorzystałam do niego tylko farbki akrylowe. Tutaj możesz poczytać porady dotyczące malowania paznokci farbami akrylowymi.

Tło wykonałam tak, jak w poście o rozmaziajach.


Pomysł na paznokcie: Kwitnące drzewo na tle słońca krok po kroku.

Pomysł na paznokcie: Kwitnące drzewo na tle słońca krok po kroku.

Pomysł na paznokcie: Kwitnące drzewo na tle słońca krok po kroku.

Pomysł na paznokcie: Kwitnące drzewo na tle słońca krok po kroku.

Pomysł na paznokcie: Kwitnące drzewo na tle słońca krok po kroku.

Pomysł na paznokcie: Kwitnące drzewo na tle słońca krok po kroku.


Wolisz takie krótkie posty, czy raczej z dokładniejszymi opisami?

Chętnie poznam Twoją opinię. :)

10 komentarzy:

  1. Bardzo fajne :) Ja lubie posty, gdzie można coś sobie poczytać, ale wiadomo, nie zawsze jest na takie czas ;)

    OdpowiedzUsuń
  2. Ja zdecydowanie wolę odrobinę dłuższe posty :) dla kogoś może być przydatne nr o firma pędzelka, akryli itd :) myślę że to dość ważne :) pozdrawiam :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Dziękuję za Wasze opinie, dziewczyny! :)

    OdpowiedzUsuń
  4. Fajne i pomysłowe zdobienie, chociaż nie do końca w moim guście :)

    OdpowiedzUsuń
  5. Wszystko dokładnie widać na zdjęciach, więc krótki opis jest według mnie wystarczający :)

    OdpowiedzUsuń
  6. Świetny pomysł! Podoba mi się :)

    OdpowiedzUsuń
  7. Fajny pomysł, ale nie do końca w moim stylu ;-)

    OdpowiedzUsuń
  8. Hopefully useful for the community in the world, may we always be given a healthy and happy life, thanks obat hidrokel tanpa operasi

    OdpowiedzUsuń

Wulgarne, niestosowne (także z linkami) komentarze będą usuwane.
Szanujmy się! :)

Copyright © 2016 Art | Diy | Beauty , Blogger