piątek, 30 czerwca 2017

Blogowe podsumowanie kwietnia i maja 2017.

W kwietniu dodałam tylko jeden wpis i było to podsumowanie marca. Dlatego połączyłam go razem z majem. :)

Posty z maja 2017:

















Wyzwanie:


Na moim blogu trwa wyzwanie paznokciowe "Zdobimy Kwiatami". Chociaż określiłam tygodnie, daję Wam więcej czasu. Dużo z Was pisało mi, że weźmie udział pod koniec wyzwania z powodu braku czasu. Mam nadzieję, że nie wyleci Wam z głowy. Linki do wyzwaniowych postów są powyżej. :)

Konkurs?


W poprzednim podsumowaniu pisałam Wam o konkursie, który miałam zorganizować z inną blogerką. Sama to zaproponowała w swoim wpisie na jej blogu. Jednak wyszło szydło z worka i okazało się, że chodzi jej o taką "współpracę" jednostronną. Napisała u siebie, że tylko ona organizuje konkurs. Chciała, żebym opublikowała u siebie, że robimy go razem i dodała dużo linków do jej strony. Już do niej nie zaglądam...

Za jakiś czas będę już na prawdę współorganizować konkurs dla czytelników innej blogerki. Zaczęłam robić coś, co na pewno większości z Was się spodoba. Zauważyłam, że często piszecie o tym temacie u siebie. Szczegóły zdradzę, kiedy zakończę projekt. Może to potrwać kilka tygodni, ale myślę - warto!


Co się działo na Waszych blogach? :)

7 komentarzy:

  1. Serio ludzie są tak bezczelni? Już trochę chodzę po tym swiecie, a nadal dziwi mnie bezgraniczny egoizm :(

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Niestety tak, Gosia. Przyznam, że po sposobie pisania na blogu wydawała się miła, a i tak wyszło jak wyszło. Też mnie to dziwi, ale się nie przejmuję. :)

      Usuń
  2. Aaa widzisz ;-D Brawo ja - ani pół kwiatka nie zmalowałam, a tak chciałam to zrobić! Chyba muszę się nieco wziąć za siebie i to zrobić ;-) Fałszywą koleżanką-blogerką się nie przejmuj. Ludzie lubią wspinać się po cudzym "garbie"

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Hehe, jest jeszcze czas. :D
      Nie przejmuję się, znalazłam już kogoś nowego do współpracy. ;)

      Usuń
  3. Dziwna dziewczyna , ale nie przejmuj się bo nie warto ;)

    OdpowiedzUsuń
  4. Bardzo przykre posunięcie z jej strony tak się nie robi..

    OdpowiedzUsuń

Wulgarne, niestosowne (także z linkami) komentarze będą usuwane.
Szanujmy się! :)

Copyright © 2016 Art | Diy | Beauty , Blogger