środa, 14 czerwca 2017

3 sposoby! Rozgwiazdy 3D na paznokciach hybrydowych krok po kroku.



Bardzo podobają mi się trójwymiarowe zdobienia paznokci. Pisałam już tutorial z muszelką 3D. Zastanawiałam się, co jeszcze mogę zrobić w tej technice. Wymyśliłam kilka opcji. Dzisiaj pokażę Ci jedną z nich. Będzie to rozgwiazda w trzech wariantach. Pierwszy może być alternatywą dla frencha, chyba wszystkim dobrze znanego. Drugi jest podobny do pierwszego, ale składa się z kilku mniejszych rozgwiazd. Trzeci natomiast pokazuje rozgwiazdę z większego przybliżenia i jest nią wypełniona cała płytka paznokcia.

Co jest potrzebne?

  

  • Lakiery hybrydowe i akcesoria potrzebne do wykonania hybryd.
  • To, czym robisz wzorki. Najwygodniejsza będzie sonda.
  • Coś, na co możesz wylać odrobinę lakieru, np. zakrętka od butelki lub kremu, talerzyk.
  • Opcjonalnie: ozdoby.

Jak zrobić rozgwiazdy 3D na hybrydzie?

 

  • Zacznijmy od tego, jak możesz ułatwić sobie te zdobienie. Po przygotowaniu paznokcia i utwardzeniu bazy, zrób "szkielet" rozgwieździe. To znaczy linie, przecinające się w jednym miejscu.

  • Pogrub linie i zaokrąglij kąty przy miejscu przecięcia się ich.
  • Utwardź w lampie.
  • Nałóż kolejną warstwę lakieru.
  • Wykropkuj linie na rozgwieździe. Takie, jak przy robieniu "szkieletu" pomocniczego.

 Trzeci pomysł możesz wykonać tak, jak poprzednie. To przybliżenie ich.



Trójwymiarowe rozgwiazdy na hybrydzie gotowe!


Podobają Ci się moje pomysły? Koniecznie napisz o tym w komentarzu. Chętnie poczytam, co o nich myślisz.

Pozdrawiam, Mrs. Puzel. :)

6 komentarzy:

  1. kochana wzorek ładny ale skórki to masz trochę nie ogarnięte:)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Nie jestem zwolennikiem wycinania ich. Nie przeszkadzają mi jak są tylko odsunięte. ;)

      Usuń
    2. Nie trzeba wycinać, żeby wyglądały ładnie, ale samo odsunięcie to może być za mało - tutaj przydałoby się regularne smarowanie oliwką lub kremem.
      Fajny pomysł na wzorek! Chętnie zobaczyłabym coś takiego w kolorze :)

      Usuń
    3. Dopiero niedawno zaczęłam je nawilżać, więc pewnie za jakiś czas będą wyglądały lepiej. :)
      Dzięki, spróbuję z kolorem! :D

      Usuń
  2. Nie nakładasz topu, żeby nie stracić wypukłości? I trzyma się? :)
    ~Wer

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Używam topu, zapomniałam dodać ten krok. :)
      W sumie spróbuję bez niego i dam Ci znać, jak pójdzie. Właśnie tego nie lubię w topach przy zdobieniach 3D - spłaszczenia.
      Pozdrawiam ;)

      Usuń

Wulgarne, niestosowne (także z linkami) komentarze będą usuwane.
Szanujmy się! :)

Copyright © 2016 Art | Diy | Beauty , Blogger