poniedziałek, 15 maja 2017

Wyzwanie paznokciowe "Zdobimy kwiatami"! Zapisy.


Hej. Mam dla Was wyzwanie na 6 tygodni! Zazwyczaj takie projekty są krótsze i nie każdy zdąży dołączyć. Chcę Wam dać większe szanse na przyłączenie się do wspólnej zabawy! Mam nadzieję, że chętnie weźmiecie udział.

Wiem, że napisy na zdjęciu jest trochę ciężko zauważyć. To najbardziej widoczne kolory, jakie znalazłam.

W tygodniu zaczynającym się 22. maja robimy zdobienia ze stokrotkami.
29. maja - tulipany.
5. czerwca - nasturcje.
12. czerwca - kwitnące drzewa, np. kwiaty na wiśni, jabłoni.
19. czerwca - lilie.
26. czerwca - róże.

Nie musicie mieć bloga, żeby wziąć udział w wyzwaniu. Jeśli prześlecie mi zdjęcia swoich prac, zamieszczę je w podsumowaniu tego wspólnego malowania. Możecie się ze mną skontaktować na kilka sposobów i są one w zakładce "kontakt" u góry strony.

Jeżeli będziecie publikować zdobienia na Instagramie, miło mi będzie, jak oznaczycie je tagiem "#PuzelInspiruje". Wybrałam taki, bo nie było z nim jeszcze wpisów.

Technika dowolna. Opiszcie sposób wykonania prac.

Zapisy w komentarzach pod tym postem. Dołączyć możecie w każdej chwili.

Chętnie pooglądam, co Wam wyjdzie!
Pozdrawiam, Mrs.Puzel. :)

12 komentarzy:

  1. Niestety raczej nie dam rady malować zdobień na paznokciach co tydzień, ale chętnie postarałabym się podesłać jakieś zdobienia - jeśli może tak być - to na wzorniku ;-) Więc jeśli tylko może być też wzornik to ja się chętnie zgłaszam jako ogromna miłośniczka kwiatów na paznokciach ;-)

    OdpowiedzUsuń
  2. Raczej się nie skuszę ze względu na brak zdolności malowania ręcznych zdobień :P Ale życzę powodzenia i miłej zabawy wszystkim, którzy zdecydują się wziąć udział :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Oj, akurat w czerwcu wybieram się na urlop, więc nie dam rady :(

    OdpowiedzUsuń
  4. Nie wiem czy mi się uda, ale co mi tam, chętnie wezmę udział :)

    OdpowiedzUsuń
  5. Takie wyzwania paznokciowe to bardzo fajna sprawa, ale ja rzadko biorę udział, bo nie mam aż tyle czasu, zwłaszcza teraz gdy mam w dok=mu remont

    OdpowiedzUsuń
  6. Fajne wyzwanie, ale nie dla mnie bo wolę gładkie paznokcie. Bardzo podoba mi się jednak Twój pomysł, dlatego też obserwuję bloga i w google+ :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dzięki. Może znajdziesz coś dla siebie, będę powoli rozszerzać tematy na blogu. Miło mi. :)

      Usuń
  7. nie wiem czy znajdę czas na owe wyzwanie...

    OdpowiedzUsuń

Wulgarne, niestosowne (także z linkami) komentarze będą usuwane.
Szanujmy się! :)

Copyright © 2016 Art | Diy | Beauty , Blogger