piątek, 5 maja 2017

Świąteczne jajka pisanki w kropeczkowe wzory. Tutorial krok po kroku.

Świąteczne jajka pisanki w kropeczkowe wzory. Paznokcie krok po kroku.

Kto powiedział, że takie wzory są tylko na Wielkanoc, niech zamilknie na wieki. Czyli pisanki po świętach, a bo co! :D



Co jest potrzebne?


  • Lakiery do paznokci lub farbki akrylowe. 
  • To, czym robisz wzorki. Najłatwiej będzie sondą, ale pędzelek też się przyda.
  • Coś, na co możesz wylać odrobinę lakieru/farbki, np. zakrętka od butelki lub kremu, talerzyk.
  • Opcjonalnie: baza, top, ozdoby itp.

Jak to zrobiłam?


  • Białym kolorem namalowałam dwa owalne kształty i wypełniłam środki.
  • Używając sondy, zrobiłam pomarańczowe kropeczki przy krawędzi jednego owalu.
  • Granatowym odcieniem wykonałam podobny kształt bliżej środka i tak na zmianę aż do braku miejsca.
  • Drugi wzór zrobiony kropkami to zygzaki. Je także malowałam na zmianę pomarańczowym i niebieskim kolorem.

 

Jajka pisanki w kropki gotowe!



Sposób na zajączka obok jajek znajdziesz w poście "Zajączek z klapniętym uchem na paznokciach krok po kroku.". 

Lubisz takie łatwe zdobienia?

Pozdrawiam, Mrs. Puzel. :)

4 komentarze:

Wulgarne, niestosowne (także z linkami) komentarze będą usuwane.
Szanujmy się! :)

Copyright © 2016 Art | Diy | Beauty , Blogger