niedziela, 21 maja 2017

Jak sobie dorobić na blogu? Program Partnerski Ceneo.



Od miesięcy próbuję oszczędzać. Przewijały się różne sposoby. Przyznaję, że idzie mi to niezbyt sprawnie. Kiedyś łatwiej szło.
Najlepszą opcją i jedyną, dzięki której coś odkładam okazała się - bum! - nieoceniona skarbonka. Chociaż jest ryzyko, że ktoś ją zwinie, nadal stoi nienaruszona. Nie da się jej otworzyć. Trzeba ją zniszczyć, żeby móc wyciągnąć pieniądze. Tak więc, pod latarnią rzeczywiście jest najciemniej i skarbonka okazuje się dla mnie niezawodna.

Jednak aby móc coś zaoszczędzić, trzeba to zdobyć. Oczywiste.

Jeśli też szukasz sposobów na dorobienie sobie i masz bloga, to podzielę się z Tobą dzisiaj łatwym sposobem. Jest to Program Partnerski Ceneo.

Dzięki temu programowi można zarobić na kilka opcji. Możesz umieścić reklamy typu banner na swoim blogu. Chociaż ludzie często ich unikają. Jeśli dobierzesz dobrze reklamę do tematów, jakie interesują Twoich czytelników, pewnie ktoś zajrzy.

Możesz też dodać linki do produktów, o których piszesz. I tak byś o nich napisał(a), zachęceni odwiedzający kupili by je, więc czemu miał(a)byś na tym nie zarobić, skoro możesz?

Nie bój się, że Cię "zjedzą". Z prostego powodu - ci, którzy zaglądają na Twój blog, bo Cię lubią, bo lubią Twoje posty, nadal będą z Tobą.

 

Jak zacząć?

 

  • Tutaj możesz dołączyć do programu.
  • Następnie wystarczy kliknąć w "nową kreację".
  • Na tym etapie wybierasz sobie, jak chcesz zarobić. To jest: rotatory, linki i tak dalej. Wybierasz też, co chcesz pokazać swoim czytelnikom. Konkretny produkt lub kategorię. Jest tam prawie wszystko, więc łatwo dopasować reklamę (nie boję się tego słowa) do tematu bloga/posta.
  • Teraz wystarczy umieścić kreację tam, gdzie Ci najbardziej odpowiada. Czuj się pewnie w tym, co robisz. Nie musisz na siłę umieszczać reklam tam, gdzie nie pasują. No chyba, że chcesz. Nikt Ci nie zabroni.

 

 Co będziesz z tego miał(a)?

Jeśli ktoś przejdzie do Ceneo lub od razu do sklepu, dostaniesz 65% zysku tej porównywarki cen. Zwykle jest to 21 groszy. To całkiem sporo jak na jeden klik. Zwłaszcza kiedy często polecasz jakieś produkty.


A jakie Ty znasz sposoby oszczędzania?

Sprawdzają się?

 

Zapraszam do dyskusji. :)

16 komentarzy:

  1. Pierwszy raz słyszę o takim programie z Ceneo ;-) Brzmi ciekawie!

    OdpowiedzUsuń
  2. Jest to jakiś sposób :) Ja co miesiąc przelewam pewną kwotę na rachunek oszczędnościowy i nie dotykam tego ;-)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Mnie za bardzo kusi jak jest na koncie. :)

      Usuń
  3. Słyszałam już o tym wczesniej, ale jakoś się tym nie zainteresowałam bardziej. Może kiedyś pomyślę bo to dobra stawka za jeden klik.

    OdpowiedzUsuń
  4. Ciekawy sposób, może za jakiś czas się skuszę.
    Niestety jestem okropna w oszczędzaniu :< Dużo lżej mi się wydaje :D

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Powodzenia! Od jakiegoś roku też mi to ciężko idzie. Zawsze przyjemniej wydawać, co zrobić. :)

      Usuń
  5. Czytałam już gdzieś o tym.

    OdpowiedzUsuń
  6. Mam u siebie reklamy Ceneo, ale zysk z nich jest niewielki. O wiele lepiej zarabia się na Google Adsense.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ja nie lubię tych bannerowych reklam.

      Usuń
  7. Ciekawa opcja :P Jakoś nigdy nad czymś takim się nie zastanawiałam :)

    OdpowiedzUsuń
  8. dla mnie takie linki to pic na wodę;)

    OdpowiedzUsuń
  9. Też korzystam. Szkoda tylko, że to tak naprawdę dwa kliki, bo pierwszy na ceneo się nie liczy. Ale warto wspomnieć o kampaniach dedykowanych gdzie płatność jest za klik

    OdpowiedzUsuń
  10. Bardzo ciekawy pomysł :) Jednak wolę zostawić bloga dla pasji i hobby, a zarabianie zostawiam swojej pracy :D

    Pozdrawiam, Sylwia :)
    Dziękuję za odwiedziny :)

    OdpowiedzUsuń
  11. Hm... Chyba też spróbuję :-)

    OdpowiedzUsuń

Wulgarne, niestosowne (także z linkami) komentarze będą usuwane.
Szanujmy się! :)

Copyright © 2016 Art | Diy | Beauty , Blogger