piątek, 24 marca 2017

Moro na paznokciach krok po kroku.

Moro na paznokciach krok po kroku. Blog urodowy, kosmetyczny, artystyczny.

Wzór moro jest bardzo popularny i wygląda dobrze chyba na każdym. Osobiście go uwielbiam. 
Jest łatwy w wykonaniu. Nie potrzeba jakichś szczególnych umiejętności. Wystarczy, że umiesz trzymać pędzelek. Nie przeszkodzi Ci drżenie rąk. W dodatku szybko się go robi - zajmuje kilka minut.


Co jest potrzebne?

 

  • Lakiery lub farbki akrylowe w odcieniach zieleni i brązu. 
  • To, czym robisz wzorki. Najwygodniejszy będzie pędzelek.
  • Coś, na co możesz wylać odrobinę lakieru/farbki, np. zakrętka od butelki lub kremu, talerzyk.
  • Opcjonalnie: baza, top, ozdoby itp.


Jak to zrobić?

 

  • Pomalowałam płytkę zwykłym jasnobrązowym lakierem do paznokci (Avon; Speed Dry; Crystal Calm).
  • Zaczekałam, aż wyschnie lakier.
  • Także jasnym brązem, ale tym razem farbką akrylową (Phoenix; Acrylic; 601 Raw Sienna), zrobiłam takie fale. Właśnie dlatego nie martw się, jeśli drżą Ci ręcę - tu nie potrzeba precyzji. 

Moro na paznokciach krok po kroku. Blog urodowy, kosmetyczny, artystyczny.

  • Dałam wzorowi wyschnąć.
  • Ciemniejszym odcieniem brązu (Phoenix; Acrylic; 684 Burnt Sienna) namalowałam kolejne zawijasy.

Moro na paznokciach krok po kroku. Blog urodowy, kosmetyczny, artystyczny.

  • Poczekałam chwilę.
  • Ostatnie fale wykonałam ciemnozieloną farbką (Phoenix; Acrylic; 560 Viridian).

Moro na paznokciach krok po kroku. Blog urodowy, kosmetyczny, artystyczny.

  • Zaczekałam do wyschnięcia.
  • Pomalowałam całość topem.

Moro gotowe!

 

Jakie wzory lubisz?

Pozdrawiam, Mrs. Puzel. :)

7 komentarzy:

  1. Coś dla moich drżących rąk, dziękuję ;)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Nie ma sprawy. :D
      Fajnie, że się przyda! ;)

      Usuń
  2. Fajnie to wygląda, chociaż nie jestem jakąś wielką fanką moro ;)

    OdpowiedzUsuń
  3. Tutoriale zawsze pomocne, super :)

    OdpowiedzUsuń
  4. Właśnie się zastanawiam czy nosiłam kiedyś moro na paznokciach i chyba nie

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. No to masz zapasowy pomysł na mani. :D

      Usuń

Wulgarne, niestosowne (także z linkami) komentarze będą usuwane.
Szanujmy się! :)

Copyright © 2016 Art | Diy | Beauty , Blogger