piątek, 3 marca 2017

Jak zrobić fajne rozmyte tło na paznokciach farbką akrylową? Krótki tutorial.

Dzisiaj mam dla Ciebie prosty sposób na urozmaicenie stylizacji paznokci. Rozmyte tło będzie dobrze wyglądało przy większości zdobień. Najbardziej podoba mi się w połączeniu z delikatnymi wzorami (np. piórkiem) oraz z icon nail.

Wykonanie jest dziecinnie proste i nie trzeba być jakoś specjalnie uzdolnionym, aby się udało. To świetna opcja chyba dla każdego!


Co jest potrzebne?

  • farbka akrylowa,
  • pędzelek.
Użyłam tej farbki. Odcień 453 Cobalt Blue firmy Phoenix.

Jeśli chcesz wiedzieć, co jest przydatne przy malowaniu farbkami akrylowymi - zajrzyj do końcowej części posta "Jak zacząć malować paznokcie farbami akrylowymi?".


Jak zrobić rozmyte tło?

Wystarczy nabrać farbkę na pędzelek i wykonać taką "maziaję" przykładowo kolistymi ruchami. 



Można śmiało użyć kilku kolorów w różnych miejscach. Każde takie tło będzie się różniło od reszty, a to nadaje oryginalności stylizacji. 

Na blogu pojawił się też post ze zdobieniem, które wykonałam na takim rozmytym tle.

Pozdrawiam, Mrs. Puzel. :)


6 komentarzy:

  1. Fajny pomysł :) Muszę kupić w końcu farbki akrylowe :P

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dzięki :) Chętnie zobaczę co nimi wyczarujesz :D

      Usuń
  2. Proste, ale efektowne. :)
    Wybralaś śliczny odcień. Takie rozmazane, niebieskie tło przypomina mi niebo.
    Pozdrawiam ~Wer ;)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Cieszę się, że Ci się podoba! :D

      Usuń
  3. Fajny sposób:) widziałam też że można mazakami rozmytymi alkoholem coś takiego zrobić ale ja jeszcze nie próbowałam

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję :)
      Też natknęłam się na ten sposób, ostatnio jest bardzo popularny. Czytałam, że używa się do niego specjalnych flamastrów, ale niedługo spróbuję zwykłymi. :)

      Usuń

Wulgarne, niestosowne (także z linkami) komentarze będą usuwane.
Szanujmy się! :)

Copyright © 2016 Art | Diy | Beauty , Blogger