piątek, 17 marca 2017

Jak zrobić efekt skrzydła motyla na paznokciach? Jak zrobić gradient ombre pędzelkiem?

Paznokcie na wiosnę i lato 2017. Jak zrobić samemu efekt skrzydła motyla? Jak zrobić gradient ombre pędzelkiem? Tutorial krok po kroku.



Co jest potrzebne?

 

  • Coś, na co możesz wylać odrobinę lakieru/farby (np. zamykanie od kremu, korek od butelki).
  • Farby akrylowe i/lub lakiery do paznokci w wybranych przez Ciebie kolorach. Ja użyłam białego, żółtego, pomarańczowego, czerwonego i czarnego.
  • Sonda, pędzelek... To, czym robisz wzorki.
  • Jeśli używasz farb akrylowych, przyda Ci się też blok polerski lub matowy top przed malowaniem  oraz top po malowaniu. Farby lubią matowe powierzchnie. Zmywają się od przemywania wodą, dlatego warto zabezpieczyć je topem.
Może Ci się przydać post o malowaniu farbkami akrylowymi na paznokciach.


Jak zrobić efekt motylego skrzydła na paznokciach?


  • Przygotowany paznokieć pomaluj na kolor, jaki ma mieć skrzydło. Tutaj masz szerokie pole do popisu - od jednego koloru po wielobarwne ciapki. Wybrałam ombre w gradiencie i użyłam do tego pędzelków. Jeśli wolisz zrobić coś innego, możesz pominąć cztery następne kroki.

 Jak zrobić gradient ombre pędzelkiem?

 

  • Żółtym kolorem wypełniłam "kąt" płytki.

Paznokcie na wiosnę i lato 2017. Jak zrobić samemu efekt skrzydła motyla? Jak zrobić gradient ombre pędzelkiem? Tutorial krok po kroku.

  • Pomarańczowym kolorem zrobiłam łuk przy żółci.

Paznokcie na wiosnę i lato 2017. Jak zrobić samemu efekt skrzydła motyla? Jak zrobić gradient ombre pędzelkiem? Tutorial krok po kroku.

  • Resztę płytki pomalowałam czerwienią.

Paznokcie na wiosnę i lato 2017. Jak zrobić samemu efekt skrzydła motyla? Jak zrobić gradient ombre pędzelkiem? Tutorial krok po kroku.

  • Okrężnymi ruchami roztarłam pędzelkiem granice między kolorami. Możesz to zrobić inaczej, np. poziomo, pionowo, na ukos.

Paznokcie na wiosnę i lato 2017. Jak zrobić samemu efekt skrzydła motyla? Jak zrobić gradient ombre pędzelkiem? Tutorial krok po kroku.

 

Gradient pędzelkiem gotowy!


Wracam do skrzydła motylka:

 

  • Czarnym kolorem wykropkowałam sondą półokręgi układające się w lekki łuk.

Paznokcie na wiosnę i lato 2017. Jak zrobić samemu efekt skrzydła motyla? Jak zrobić gradient ombre pędzelkiem? Tutorial krok po kroku.

  • Połączyłam kropki tym samym odcieniem.
  • Od kątów tych półokręgów poprowadziłam linie (jedną zrobiłam dodatkową, która nie łączy się z łukiem). Skierowałam je wszystkie na oko w kierunku żółtego koloru. Najpierw je sobie wykropkowałam, ale nie chciałam dodawać zbyt dużo zdjęć. Możesz łatwo domyślić się, jak ułożyć kropki. W tym kroku ważne jest, aby wyobrazić sobie, gdzie co powinno być poza wzorem.

Paznokcie na wiosnę i lato 2017. Jak zrobić samemu efekt skrzydła motyla? Jak zrobić gradient ombre pędzelkiem? Tutorial krok po kroku.

  • Zamalowałam przestrzeń między półokręgami a górą płytki.

Paznokcie na wiosnę i lato 2017. Jak zrobić samemu efekt skrzydła motyla? Jak zrobić gradient ombre pędzelkiem? Tutorial krok po kroku.

  • Zrobiłam powtarzający się wzór - dwie ukośne kreski w "płatkach" widocznych na zdjęciu poniżej.

Paznokcie na wiosnę i lato 2017. Jak zrobić samemu efekt skrzydła motyla? Jak zrobić gradient ombre pędzelkiem? Tutorial krok po kroku.

  • W czarnej przestrzeni namalowałam białe kropki.

Paznokcie na wiosnę i lato 2017. Jak zrobić samemu efekt skrzydła motyla? Jak zrobić gradient ombre pędzelkiem? Tutorial krok po kroku.

 Skrzydło gotowe!


 Jakie wybrałabyś kolory? Jeśli lubisz tego typu zdobienia, zapraszam do obserwacji bloga! Będzie ich coraz więcej.

Pozdrawiam, Mrs. Puzel. :)

12 komentarzy:

  1. Pewnie spróbowałabym niebieskości :)
    Fajny tutorial!

    OdpowiedzUsuń
  2. Gradient hybrydą to dla mnie wciąż czarna magia, podobnie jak ręczne malowanki, a Twój motyl jest piękny! <3

    OdpowiedzUsuń
  3. Super, na pewno skorzystam :) Jak dla mnie kolory dobrałaś idelanie "_

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Cieszę się! Chętnie zobaczę.
      Dziękuję :)

      Usuń
  4. Fajny tutorial, o dziwo jeszcze nigdy nie robiłam takiego zdobienia :). A co do naszej pary w zabawie u Elizy napisałam do Ciebie na e-mail mrspuzel@gmail.com :).

    OdpowiedzUsuń
  5. Ciekawy pomysł, moje paznokcie w chwili obecnej nie zniosą ozdabiania, ale może w przyszłości skuszę się na coś podobnego :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dzięki. :)
      No to życzę Twoim pazurkom powrotu do kondycji! ;)

      Usuń
  6. Odpowiedzi
    1. Dziękuję :)
      Również pozdrawiam! :D

      Usuń

Wulgarne, niestosowne (także z linkami) komentarze będą usuwane.
Szanujmy się! :)

Copyright © 2016 Art | Diy | Beauty , Blogger