środa, 8 marca 2017

Icon Nail na Dzień Kobiet, konkursy na Instagramie oraz lakier hybrydowy Neess z bazą i topem NeoNail.

Pomysł na paznokcie Icon Nail Dzień Kobiet 2017, konkursy na Instagramie oraz lakier hybrydowy Neess z bazą i topem NeoNail.

Wszystkiego co najlepsze, dziewczyny! Abyście miały Dzień Kobiet codziennie!


Icon Nail

Swoje zdobienie na dzisiaj przygotowałam trochę wcześniej ze względu na konkurs. Zdecydowałam się na mój ulubiony styl - Icon Nail.




Lakier hybrydowy Neess

W innym konkursie, w którym wystarczyło zaprosić znajomych do polubienia profilu organizatora, wygrałam niespodziankę. Szczerze, spodziewałam się długopisu albo innego gadżetu. Zostałam mile zaskoczona - oprócz gadżetów przysłali mi lakier hybrydowy. Był też lizak (nawet Ci powiem, że smaczny).



Kolor

Co do samego lakieru - kolor na naklejce, którą widać z lotu ptaka, jest inny niż kolor w buteleczce. Na naklejce widać coś typu nude. W rzeczywistości ten lakier ma odcień szarości i nie spodziewałabym się tego, gdyby nie podpis z boku butelki "szary typ". Jak prezentuje się na paznokciach - pokazałam w poście o legalnym "WeedNails".
Inne przekłamanie ich koloru możecie zobaczyć we wpisie u Kapryski.


Gęstość 

Konsystencja jest podobna do lakierów hybrydowych firmy NeoNail, których używam, więc nie miałam problemów z nałożeniem.


 Krycie - zależy

Czytałam opinie dziewczyn, że lakiery Neess słabo kryją i dwie warstwy nie wystarczą. U mnie spokojnie wystarczyły, ale aplikowałam je na paznokcie u stóp. Myślę, że to może robić różnicę. Termiczny lakier z NeoNail o odcieniu Mohito na paznokciach u rąk potrzebuje u mnie do dobrego krycia minimum trzech warstw, a u stóp zadowalam się w pełni dwoma warstwami.

Opakowanie

Po wyglądzie się ponoć nie ocenia. Jeśli jednak by Cię to interesowało - buteleczka jest estetyczna. Na jej boku znajdziemy wszystkie istotne informacje o produkcie. Góra opakowania zarezerwowana jest dla naklejki z numerkiem przypisanym odcieniowi.
Ma pojemność 8 ml.
Pod pojemnością widnieje napis, że był wyprodukowany w Unii Europejskiej.
Pędzelek jest łatwy w użyciu. Nie za gruby, nie za cienki (jak dla mnie).


Skład/INCI

Urethan Metracrylate, Glycerol Propoxylate Triacrylate, Ethyl Phenyl(2,4,6-Trimethylbenzoyl)Phosphinate, Benzoyl Isopropanol, CI 77891, Acrylates Copolymer, Silica Dimethyl Silycate, Alcohol, Alkylolammoniumsalz, Xylene, Butyl Acetate, Phenoxyethanol, Ethylbenzol, CI 77266, CI 60725.



Baza NeoNail + kolor Neess + top NeoNail

Nie chciałam specjalnie kupować nowej bazy i topu tak mało znanej marki. Zwłaszcza, że mam jeszcze sporo tych produktów innej firmy. 
Poszukałam po blogach, czy ktoś już nie używał ich razem. Nie znalazłam informacji, jakiej chciałam. 
Trafiłam za to na komentarz, w którym dziewczyna pisała, że próbowała lakieru Neess w połączeniu z bazą oraz topem Semilac i jej się trzymało na paznokciach. To mnie trochę zmotywowało, żeby spróbować.

Nałożyłam więc warstwę bazy NeoNail, dwie warstwy koloru Neess i na to dwie warstwy topu NeoNail. Dwie dla trwałości ozdób, których akurat używałam.

Przy malowaniu topem, wydawało mi się, że kolor się zmywa. Pędzelek jednak nadal był pokryty tylko przeźroczystym lakierem. Po kilku sekundach kolor znów wyglądał normalnie. Czary-mary? 

Pod wpływem odtłuszczacza nic, oprócz warstwy dyspersyjnej, nie zmyło się.

Jestem więc zadowolona. Za jakiś czas zaktualizuję post i dodam informacje o trwałości tak przygotowanego pedicure'u hybrydowego.


Luźno

Dzień Kobiet spędzam robiąc wreszcie coś dla siebie. Zaczęłam od wyspania się. Pomalowałam paznokcie (pokazałam je na blogu w tym wpisie). W międzyczasie gdy się utwardzały, zaczęłam pisać tego posta. 
Mam zamiar skorzystać z ładnej pogody, wskoczyć w sukienkę i posiedzieć na dworze.

A Ty? Co dzisiaj robisz dla siebie?

Pozdrawiam, Mrs. Pyzel. :)

4 komentarze:

  1. Dzięki Kochana.Tobie również - choć trochę po czasie.:*
    Ja niestety wczoraj nic nie zrobiłam dla siebie.Miałam zabiegany dzień :D Ale bardzo miły :D
    Pazurki fajne...ale ja nie mam jednak cierpliwości :D
    Obserwuję ^^

    OdpowiedzUsuń
  2. Nie znam tej firmy. Ja korzystam z cosmetics zone i jestem w miarę zadowolona. Ale chętnie skusiłabym się na inny. Fajnie, że wygrałaś niespodziankę. Gratuluję :) Też bym chciała wygrać lakier ^^ A co do dnia kobiet to ja wczoraj siedziałam zaszyta w domu po ciężkim dniu w pracy :D

    OdpowiedzUsuń
  3. Bardzo dobry sposób na spędzenie dnia kobiet! W środę niby niewiele zrobiłam dla siebie, bo byłam cały dzień poza domem, ale tak naprawdę to zrobiłam dużo - przede wszystkim zaliczyłam poprawkę :)

    OdpowiedzUsuń

Wulgarne, niestosowne (także z linkami) komentarze będą usuwane.
Szanujmy się! :)

Copyright © 2016 Art | Diy | Beauty , Blogger