poniedziałek, 6 marca 2017

Blogowe podsumowanie lutego 2017.


Minął już luty, więc pora na krótkie podsumowanie tego, co działo się na blogu.

Nadal często zaglądano do postów z poprzednich miesięcy (głownie do tutorialu "Jak zrobić ośnieżone róże na paznokciach?").

Najwięcej ludzi trafia tu - bez zmian - z Google+. Zaczął się także ruch ze stron Instagram i Pinterest.



Posty z lutego 2017:






W tym poście znajdziesz szybki sposób na śliczne serduszka, które są bardzo łatwe w wykonaniu. Jest też róża namalowana z widoku od boku.









Są tam informacje:
  1. Czy farbki akrylowe są dla Ciebie (taki wstęp dla niezdecydowanych).
  2. O polecanych i krytykowanych firmach, które mają w ofercie farby akrylowe.
  3. Ile kosztują takie farby.
  4. Gdzie można je znaleźć.
  5. Oznaczenia na farbkach, na które warto zwrócić uwagę.
  6. Czym malować i jak dbać o przybory.
  7. Jak przygotować płytkę paznokcia.
  8. Dużo porad dotyczących malowania farbkami akrylowymi na paznokciach.
A jeśli coś pominęłam lub któreś informacje nie są już aktualne - proszę, daj mi o tym znać! Zależy mi na przydatności postów.


Aktualizacje:


W lutym zakończyło się wyzwanie na blogu Cienistość.pl. Co za tym idzie - zrobiłam ostatnią aktualizację postu. Możesz w nim zobaczyć moje zdobienia ze wszystkich czterech tygodni wyzwania.

Urozmaiciłam ją, aby nie była dla Ciebie nieciekawym linkiem, pod którym jest sam adres e-mail lub z powtarzaną na wielu blogach formułką.


Pozdrawiam, Mrs. Puzel. :)

6 komentarzy:

  1. Tym wpisem przypomniałaś mi, że miałam popróbować swoich sił w zdobieniu paznokci... no cóż, jeszcze nie było mi po drodze :/

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Fajnie, że się przydał. :)
      Powodzenia! :D

      Usuń
  2. Również pozdrawiam :D ciekawe co będzie w marcu :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Niektóre zdjęcia z przyszłych postów wrzucam wcześniej na instagrama. ;)

      Usuń
  3. Poradnik odnośnie farbek akrylowych dla mnie bardzo przydatny, bo planuję rozpocząć wkrótce z nimi "współpracę" :D

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Cieszę się, że się przyda! Powodzenia :D

      Usuń

Wulgarne, niestosowne (także z linkami) komentarze będą usuwane.
Szanujmy się! :)

Copyright © 2016 Art | Diy | Beauty , Blogger