piątek, 31 marca 2017

Astronomicznie i syrenkowo na Mani Swap Party u Elizy.


Eliza z bloga Me, myself and my nails zorganizowała zabawę w odwzorowywanie swoich zdobień paznokci między blogerkami, które połączyła w pary. Wszystko o tym Mani Swap Party znajdziesz na stronie Elizy.

Moją parą jest Ajsza.
Ciężko mi było wybrać jedno zdobienie. Dużo prac mnie urzekło. Ostatecznie wybrałam dwie i nie przeglądałam jej bloga dalej, żeby mi się za dużo nie nazbierało.

Eliza chciała, abyśmy pokazały porównanie, a więc to moje wersje:


Tła zrobiłam zwykłymi lakierami, a wzorki farbkami akrylowymi.

Poniżej zdobienia Ajszy, które znajdziesz tu: tropikalne syreny i galaktyczna podróż.


Jeśli chcesz zobaczyć, jak Ajsza odwzorowała moją pracę, zajrzyj tutaj.

Podobają Ci się?

Czekam na więcej takich wyzwań! :D

Pozdrawiam, Mrs. Puzel. :)

16 komentarzy:

  1. Świetnie Ci to wyszło, twoja galaktyka bardziej mi się podoba od mojej :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Obydwie stworzyłyście piękne mani :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Fajnie Ci to wyszło, tylko szkoda, że na wzorniku, a nie na swoich paznokciach ;)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dzięki :)
      Tymczasowo nie mogę malować paznokci :/

      Usuń
    2. Szkoda :( Ale trzymam kciuki, żebyś jak najszybciej mogła to robić, a póki co zostaje nam podziwianie Twoich wzorników :)

      Usuń
  4. ojeju jakie cuda pazurowe tu widzę:)

    OdpowiedzUsuń

Wulgarne, niestosowne (także z linkami) komentarze będą usuwane.
Szanujmy się! :)

Copyright © 2016 Art | Diy | Beauty , Blogger