piątek, 17 lutego 2017

Jak zrobić mgłę i choinkę na paznokciach? Zimowy las - tutorial krok po kroku.

paznokcie-blog-jak-zrobic-samemu-mgla-choinka-krok-po-kroku-tutorial-zimowy-las-inspiracje-farbki-akrylowe-ozdoby



Pracę przygotowałam na trzeci tydzień paznokciowego wyzwania.

Co jest potrzebne?

 

  • farby akrylowe i/lub lakiery do paznokci w kolorach: biały, zielony, opcjonalnie brązowy. Użyłam jakichś starych lakierów w białym kolorze i chłodnym odcieniu zieleni oraz takich farb:
paznokcie-blog-inspiracje-farbki-akrylowe-phoenix-acrylic-bialy-zinc-white-zielony-sap-green-brazowy-raw-sienna-12-ml
Phoenix ACRYLIC.
Biały: Zinc White.
Zielony: Sap Green.
Brązowy: Raw Sienna.

  • pędzelek, sonda lub wykałaczka,
  • coś, na co możecie wylać odrobinę lakieru/farby (np. zamykanie od kremu, korek od butelki),
  • gąbeczka,
  • top. 
Może Ci się przydać post o malowaniu farbkami akrylowymi na paznokciach.


Jak zrobić mgłę?

 

  • Malujemy paznokcie białym lakierem.
  • Zielonym kolorem robimy choinki na samej górze. Dzięki temu łatwiej uzyskamy efekt mgły.
paznokcie-blog-jak-zrobic-samemu-mgla-choinka-krok-po-kroku-tutorial-zimowy-las-inspiracje-farbki-akrylowe-ozdoby

  • Malujemy mały kawałek gąbeczki białym kolorem i odbijamy na paznokciach. Robimy mgłę mniej więcej od połowy w dół choinek.

paznokcie-blog-jak-zrobic-samemu-mgla-choinka-krok-po-kroku-tutorial-zimowy-las-inspiracje-farbki-akrylowe-ozdoby


  • Malujemy następne choinki pod poprzednimi. Wyglądają lepiej, gdy na siebie nachodzą. Powtarzamy powyższe kroki aż do zamalowania całej płytki.


paznokcie-blog-jak-zrobic-samemu-mgla-choinka-krok-po-kroku-tutorial-zimowy-las-inspiracje-farbki-akrylowe-ozdoby


Jak zrobić dokładniejszą choinkę?


  • Robimy kropki w pionie w lekkich odstępach od siebie. Nie muszą być koniecznie na środku paznokcia.
  • Od kropek prowadzimy linie na boki pod lekkim kątem w górę (przy czubku choinki ładniej wyglądają ostrzejsze kąty). Dzięki takiemu uniesieniu gałęzi choinka będzie sprawiała wrażenie "weselszej".
paznokcie-blog-jak-zrobic-samemu-mgla-choinka-krok-po-kroku-tutorial-zimowy-las-inspiracje-farbki-akrylowe-ozdoby


paznokcie-blog-jak-zrobic-samemu-mgla-choinka-krok-po-kroku-tutorial-zimowy-las-inspiracje-farbki-akrylowe-ozdoby


  • "Ciapamy" bez skrupułów zielonym kolorem między powstałymi gałęziami. Pozwoliłam sobie nawet wyjechać poza nie, tworząc coś w rodzaju rozproszenia światła.


paznokcie-blog-jak-zrobic-samemu-mgla-choinka-krok-po-kroku-tutorial-zimowy-las-inspiracje-farbki-akrylowe-ozdoby


  • Na tym etapie możecie zakończyć pracę, jest już gotowa. Ja domalowałam leśny karmnik dla zwierząt i przyprószyłam "śniegiem".


paznokcie-blog-jak-zrobic-samemu-mgla-choinka-krok-po-kroku-tutorial-zimowy-las-inspiracje-farbki-akrylowe-ozdoby


paznokcie-blog-jak-zrobic-samemu-mgla-choinka-krok-po-kroku-tutorial-zimowy-las-inspiracje-farbki-akrylowe-ozdoby


Pozdrawiam, Mrs. Puzel. :)

15 komentarzy:

  1. Ciesze sie ze do mnie zajrzalas. Z przyjemnoscia dolaczylam do grona Twoich obserwatorow. Wklejam odpowiedz na Twoj komentarz dotuyczacy pokazu Semilac:
    "Moim zdaniem warto. Nie zrewolucjonizowal mojego zycia ale bylo to mile doswiadczenie. Dowiedzialm sie kilku rzeczy, poznalam tez kilka trikow przydatnych przy robieniu manicure hybrydowego. A co do zdjec prac to nie mam ich niestety ale byly to paznokcie czerwono biale z popularnymi teraz motywami calujacych sie Myszek Mickey i ludzikow z balonikiem. Tego typu manicure bylo teraz mnostwo na Instagramie"

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Miło mi :)
      Zdziwiłam się, że wybrano takie często powtarzane prace. Dzięki, że się odezwałaś. Pozdrawiam :)

      Usuń
  2. Ciekawy wzór :) Może to dziwnie zabrzmi, ale najbardziej spodobał mi się etap rysowania "szkieletu" choinki. Zdjęcie pobudziło moją wyobraźnię i pomyślałam, że jakby domalować łodyżkę, mógłby wyjść fajny wzór liścia ^^ Myślę, że się kiedyś zainspiruję i zrobię liściaste zdobienie :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Bardzo się cieszę, że Ci się przyda! :)

      Usuń
  3. Lubię mieć "zrobione" paznokcie więc raz w miesiącu jadę do koleżanki która się zajmuje tym zawodowo. Preferuję żel . Ozdoby robi wg moich preferencji :)

    OdpowiedzUsuń
  4. Bardzo ciekawe pomysły, ja niestety nie umiem malować paznokci i zawsze zmuszam do tego siostrę :D Pokażę jej te pierwsze drzewka i zobaczymy czy da radę :D

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Trzymam kciuki :)
      Daj znać jak poszło - chętnie zobaczę :D

      Usuń
  5. Takich kombinacji jeszcze nie robiłam ;)

    OdpowiedzUsuń
  6. Te pierwsze choineczki bardzo mi się spodobały :)
    Szczerze mówiąc myślałam że takie rzeczy maluje się lakierem, a nie farbami. Dobrze wiedzieć :)
    Pozdrawiam serdecznie ;)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Akurat te pierwsze były malowane lakierami :)

      Usuń

Wulgarne, niestosowne (także z linkami) komentarze będą usuwane.
Szanujmy się! :)

Copyright © 2016 Art | Diy | Beauty , Blogger