piątek, 10 lutego 2017

Blogowe podsumowanie grudnia 2016 i stycznia 2017.


Zastanawiałam się czy pisać takie podsumowania, ale co mi tam.

Wróciłam do blogowania w grudniu 2016. To niedawno, więc jest jeszcze mało postów. Przez te dwa miesiące pojawiło się ich 9.

Blog obserwuje już 7 osób, z czego jestem mile zaskoczona. Mam nadzieję, że ze mną zostaniecie.
Najwięcej trafia Was tu z Google Plus oraz z innych blogów.

Poniższe listy wpisów są uporządkowane od najczęściej czytanych.




Posty z grudnia 2016:

 














 Posty ze stycznia 2017:

 

















 Blogowe profile na portalach społecznościowych:


W międzyczasie powstały konta bloga w social mediach. Dzięki nim trafiają tutaj nowe osoby, a pozostałe mają skąd dowiadywać się o postach lub poznać mnie bliżej.

Wszystkie znajdziecie na specjalnej stronie - kontakt - u góry bloga.



Wyzwania:

 

Dołączyłam do trzech wyzwań. Żeby było ciekawie, każde dotyczy innej kategorii. Są to:
  • Creativenailparty - zimowe malowanie paznokci na Cienistość.
  • Już myślę o Tobie, wiosno - wykonanie dowolne. Projekt trwa do 20. marca, więc jest jeszcze sporo czasu. Mam już pomysł na pracę, ale zachowam go dla siebie. Gdy skończę, na pewno się Wam pochwalę. Do zabawy możecie się zapisać w poście na blogu Kordonkowy.
  • 12 miesięcy aktywnego blogera - wyzwanie na cały rok u Zaczarowanej. Ma za zadanie motywować blogerów do regularnego pisania postów. Jak dla mnie strzał w dziesiątkę!

Myślę, że to już wszystko co chciałam napisać. Trzymajcie się ciepło!

Pozdrawiam, Mrs. Puzel. :)

    2 komentarze:

    1. wyzwanie wiosenne mnie ciekawi :D

      OdpowiedzUsuń
      Odpowiedzi
      1. Warto spróbować. Zwłaszcza, że nie ma ograniczenia w technice wykonania. :)

        Usuń

    Wulgarne, niestosowne (także z linkami) komentarze będą usuwane.
    Szanujmy się! :)

    Copyright © 2016 Art | Diy | Beauty , Blogger