poniedziałek, 16 stycznia 2017

Paznokciowe wyzwanie zimowe u Pauliny - #CreativeNailParty


Kliknięcie w ten baner przeniesie Was do postu, w którym możecie zapisać się do wyzwania.

Doczekałam się pierwszego paznokciowego wyzwania, w którym biorę udział. Swoje prace będę w każdym tygodniu pokazywać na moim nowym profilu w instagramie oraz w tym poście (poprzez aktualizacje).

 

Tydzień pierwszy - kolory zimy:

https://www.instagram.com/p/BPXfd6qDtDR/?taken-by=mrs.puzel

Stylizację na pierwszy tydzień wykonałam kilka dni przed rozpoczęciem wyzwania. Jest to manicure hybrydowy. Użyłam bieli Cotton Candy i nudziaka Hot Cocoa (oba z NeoNail). Na zdjęciu lekko widać pikowany wzór białych paznokci. Jeśli chcecie wiedzieć jak taki wykonać - zapraszam do postu jak zrobić pikowany wzór na paznokciach hybrydowych.

Na blogu Pauliny możecie zobaczyć podsumowanie pierwszego tygodnia ze zdjęciami. Jest dużo pięknych zdobień.

Tydzień drugi - jelonki i sarenki:


https://www.instagram.com/p/BPmbKpEjhkP/?taken-by=mrs.puzel


W drugim tygodniu wyzwania wróciłam do zwykłych lakierów. Przypomniałam sobie o złośliwości rzeczy martwych, ale to nie miejsce na recenzje, więc nie będę rozkminiać. Różę i sarenkę wykonałam farbami akrylowymi.

Miesiąc temu robiłam wzory pasujące do tematu tego tygodnia. Przy okazji Wam o nich przypomnę.


Powiązane posty:


Tydzień trzeci - zimowy las:


https://www.instagram.com/p/BQAneadhPQs/?taken-by=mrs.puzel

"Chłodne" choinki nie wyszły tak, jak tego chciałam. Jedyna osoba, która rozpoznała w nich drzewka, ma 6 lat i chyba powiedziała to po to, żeby nie było mi przykro. No cóż, zdarza się. :)
Zdobienie na kciuku wykonałam dla kontrastu w cieplejszych odcieniach i oprószyłam białymi drobinkami.

Powiązane posty:


Tydzień czwarty - skandynawskie wzory:


https://www.instagram.com/p/BQNeRyND1dD/?taken-by=mrs.puzel

https://www.instagram.com/p/BQLPt93DLjF/?taken-by=mrs.puzel

Wybrałam wzory rodem ze swetrów, chociaż z tematem bardziej kojarzy mi się styl minimalistyczny.

Jeśli chcecie, zajrzyjcie też do podsumowania czwartego tygodnia na blogu Pauliny. Znajdziecie tam mnóstwo pięknych prac innych uczestniczek.

To już ostatni tydzień wyzwania. Mam nadzieję, że wkrótce pojawią się jeszcze jakieś projekty. Trzymajcie się ciepło!

Pozdrawiam, Mrs. Puzel. :)

3 komentarze:

  1. Faktycznie kolory zimy :) Takie "chłodne" to zdobienie!

    OdpowiedzUsuń
  2. Norweskie wzory są super! Jelonek i choinki <3

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dzięki :) Cieszę się, że się podobają!

      Usuń

Wulgarne, niestosowne (także z linkami) komentarze będą usuwane.
Szanujmy się! :)

Copyright © 2016 Art | Diy | Beauty , Blogger