piątek, 13 stycznia 2017

Jak zrobić pikowany wzór na paznokciach hybrydowych?

jak-zrobic-paznokcie-hybrydowe-pomysl-na-pikowany-wzorek-wypukly-3d-krok-po-kroku-biel-nude-nudziak


Co jest potrzebne?

  • lampa do utwardzenia,
  • blok polerski,
  • cleaner,
  • waciki bezpyłowe,
  • baza,
  • top,
  • kolorowy lakier hybrydowy (u mnie biel Cotton Candy i nudziak Hot Cocoa - oba z NeoNail),
  • coś, na co możecie wylać odrobinę lakieru (np. zamykanie od kremu, korek od butelki),
  • pędzelek, sonda lub wykałaczka,
  • opcjonalnie ozdoby: brokat, cyrkonie, itp.

 Jak NIE robić pikowanego wzoru na hybrydzie?

 Za pierwszym podejściem moje "pikowane" paznokcie wyszły takie:

jak-zrobic-paznokcie-hybrydowe-pomysl-na-pikowany-wzorek-wypukly-3d-krok-po-kroku-biel-nude-nudziak

Była to już utwardzona warstwa, którą jako tako uratowałam uzupełniając wgłębienia lakierem. Nadal lekko je widać, więc postanowiłam Was przestrzec przed metodą, której wtedy użyłam. Możecie uniknąć rozczarowania, jeśli poświęcicie chwilę na przeczytanie tej części postu.

Zrobiłam tak:
  • Po nieutwardzonej warstwie koloru przejechałam sondą, tworząc równoległe linie widoczne na zdjęciu powyżej.
  • Szybko włożyłam rękę do lampy z pewnością, że wyciągnę ją z gotowym wzorem.
  • Dostałam szału macicy na ulicy! 
  • Kiedy trochę mi przeszło, wzięłam się za naprawianie.

 Jak zrobić pikowany wzór na hybrydzie?

  • Na utwardzonej drugiej warstwie kolorowego lakieru malujemy zarys kwadratu. Łatwiej jest go zrobić kropkami niż od razu liniami.

jak-zrobic-paznokcie-hybrydowe-pomysl-na-pikowany-wzorek-wypukly-3d-krok-po-kroku-biel-nude-nudziak

  • Wypełniamy kwadrat lakierem.

jak-zrobic-paznokcie-hybrydowe-pomysl-na-pikowany-wzorek-wypukly-3d-krok-po-kroku-biel-nude-nudziak

  •  W ten sam sposób robimy pozostałe kwadraty. Ważne, aby odstępy między nimi biegły liniami tak, jak na zdjęciu poniżej.

jak-zrobic-paznokcie-hybrydowe-pomysl-na-pikowany-wzorek-wypukly-3d-krok-po-kroku-biel-nude-nudziak

  • Utwardzamy wzór.
  • Powtarzamy powyższe czynności aż będzie nam się podobało.
  • Jeśli chcemy, ozdabiamy gotowy wzór. Ja dodałam kropkę lakierem na środku każdego kwadratu.
  • Malujemy topem, utwardzamy, odtłuszczamy. 

Pikowane paznokcie gotowe!


Uwaga: Top może mocno spłaszczyć wzór.

Mam dla Was porównanie wypukłości:

jak-zrobic-paznokcie-hybrydowe-pomysl-na-pikowany-wzorek-wypukly-3d-krok-po-kroku-biel-nude-nudziak

 Do góry dwie warstwy kwadracików, na dole trzy.

jak-zrobic-paznokcie-hybrydowe-pomysl-na-pikowany-wzorek-wypukly-3d-krok-po-kroku-biel-nude-nudziak

 

Pozdrawiam, Mrs. Puzel.

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Wulgarne, niestosowne (także z linkami) komentarze będą usuwane.
Szanujmy się! :)

Copyright © 2016 Art | Diy | Beauty , Blogger