wtorek, 20 grudnia 2016

Świąteczne bad icon nail z cyrkoniami krok po kroku.


swiateczne-bad-icon-nail-christmas-diy-krok-po-kroku-tutorial-paznokcie-hybrydowe-cyrkonie

Ho, ho, ho! Długo myślałam jakie zdobienie wybrać na święta. Wpadłam na pomysł zrobienia bad icon nail w wersji świątecznej. Jeśli jesteście ciekawi jak je wykonałam - zapraszam do czytania!



Co jest potrzebne?


  • lampa do utwardzenia,
  • blok polerski,
  • cleaner,
  • waciki bezpyłowe,
  • baza,
  • top,
  • kolorowy lakier hybrydowy (u mnie magnetyczny Ocicat oraz Cotton Candy - oba firmy NeoNail),
  • coś, na co możecie wylać odrobinę lakieru (np. zamykanie od kremu, korek od butelki),
  • farby akrylowe i/lub zwykłe lakiery do paznokci (u mnie farby Phoenix'a i dwa brokatowe lakiery Avon),
  • cienki pędzelek, sonda lub wykałaczka,
  • opcjonalnie ozdoby: brokat, cyrkonie, itp.
Może Ci się przydać post o malowaniu farbkami akrylowymi na paznokciach.

 Jak to zrobiłam?


  • Zaczęłam od narysowania tego, co mniej więcej chciałam stworzyć na paznokciach.

swiateczne-rysunki-szkic-christmas-draw-renifer-mikolaj-bomki-czapka

  • Przygotowałam płytkę paznokcia, pomalowałam bazą, dwoma warstwami lakierów oraz topem (wszystko osobno utwardziłam) i przemyłam cleaner'em.


paznokcie-hybrydowe-czerwone-biale-nail-swiateczne-christmas-inspiracje-pomysly

  •  Zmatowiłam blokiem polerskim trzy paznokcie pomalowane na biało i przemyłam wacikiem nasączonym cleaner'em. Farby lubią mat! :)
  •  Na palcu wskazującym zrobiłam kropki granatowym lakierem.

zwykly-lakier-ciemny-niebieski-granatowy-brokat-avon-gel-finish-nail-10ml-sondapaznokcie-hybrydowe-kropki-jak-zrobic-sonda-nail-pomysly-inspiracje

Rada: przed zabawą z farbami upewnijcie się, że aż do utwardzenia topu nie będziecie musieli moczyć paznokci w wodzie. Gdy tylko przez chwilę myłam ręce farba się złuszczyła. Musiałam ją całkiem zmyć z paznokcia i malować od nowa.

 

Pamiętajcie też każdej warstwie farb dać chwilę na wyschnięcie, aby się nie pomieszały.

  • Wybrałam kolory farb akrylowych: biel, kobaltowy niebieski oraz trzy odcienie brązu.

farby-akrylowe-do-paznokci-hybrydowych-phoenix-acrylic-tubki

  •  Kroplę kobaltu połączyłam z odrobiną bieli. Otrzymanym błękitem namalowałam takie typowe bazgroły w kółka, z którymi każdy powinien sobie poradzić.
paznokcie-hybrydowe-krok-po-kroku-jak-zrobic-zdobienie-farba-akrylowa-inspiracje-pomysly

  • Średnim brązem zrobiłam ucho oraz pupę renifera.
  • Zmieszałam powyższy odcień z bielą. Domalowałam cień ucha i ogonek.
  • Znów zmieszałam z bielą, aby dodać jeszcze cień do ogonka


  • Jasnym brązem (wchodzącym w żółć) namalowałam cień na pupie.

 paznokcie-hybrydowe-krok-po-kroku-jak-zrobic-zdobienie-farba-akrylowa-inspiracje-pomysly

  • Ciemnego brązu użyłam do rogów renifera oraz lekkiego podkreślenia, co jest na środkowym palcu (chociaż nikt jeszcze sam nie zgadnął).
  • Połączyłam ciemny brąz z bielą i otrzymanym szarawym odcieniem namalowałam sznurki na rogach.

paznokcie-hybrydowe-krok-po-kroku-jak-zrobic-zdobienie-farba-akrylowa-inspiracje-pomysly-reniferpaznokcie-hybrydowe-krok-po-kroku-jak-zrobic-zdobienie-farba-akrylowa-inspiracje-pomysly-renifer

  • 3 środkowe paznokcie pokryłam cienką warstwą topu (w czasie malowania farbami lakier do paznokci dobrze wyschnął). Utwardziłam w lampie i przemyłam cleaner'em.
  • Zamiast malować bombki zdecydowałam się na przyklejenie cyrkonii. Metodą prób i błędów znalazłam sposób, aby się dobrze i długo trzymały. Nie odklejają się od ponad dwóch tygodni przy moim częstym zmywaniu naczyń, więc jest wielkie WOW! Jeśli chcecie wiedzieć jak je przyklejam, dajcie znać w komentarzu, a zrobię osobny post o tym.

paznokcie-hybrydowe-krok-po-kroku-jak-zrobic-zdobienie-farba-akrylowa-inspiracje-pomysly-renifer-cyrkonie

Drugą rękę ozdobiłam podobnie, więc nie będę się rozpisywać. Myślę, że wystarczą zdjęcia.
  • Wybrałam kolory farb: biały, czerwony, kobaltowy oraz 4 odcienie brązu. Lakier srebrny.





paznokcie-hybrydowe-krok-po-kroku-jak-zrobic-zdobienie-farba-akrylowa-inspiracje-pomyslypaznokcie-hybrydowe-krok-po-kroku-jak-zrobic-zdobienie-farba-akrylowa-inspiracje-pomysly

 Gotowe! :)

Pozdrawiam, Mrs. Puzel.


    9 komentarzy:

    1. Renifer jest super, to jeden z moich ulubionych motywów w grudniu :D

      OdpowiedzUsuń
    2. Ja talentu do recznych zdobień nie mam, cierpliwości też nie :)

      OdpowiedzUsuń
    3. Fajny pomysł :) Ja nawet najprostszej rzeczy nie umiem ręcznie namalować :P

      OdpowiedzUsuń
    4. Jak potem to zmywasz? Hybrydy kojarzą mi się ze szlifowaniem płytki, i potem ze zeszlifowywaniem lakieru:/

      ...motywy świąteczne fajne:) pewnie również będą trwałe:))
      Wesołych Świąt:*

      OdpowiedzUsuń
      Odpowiedzi
      1. Lekko piłuję warstwę topu, nakładam oliwkę na skórki i przyciskam na 10-20 minut klipsem wacik nasączony cleaner'em do płytki. Odchodzi płatami :)
        Dziękuję, wesołych świąt! ^^

        Usuń
    5. Hah zabawnie wygląda to zdobienie ;-) Bad icon w wersji świątecznej chyba jeszcze nie widziałam ;-D

      OdpowiedzUsuń
    6. ja chyba nie umiałabym zrobić takich zdobień, pozdrawiam cieplutko:)

      OdpowiedzUsuń
      Odpowiedzi
      1. Zawsze powtarzam, że warto spróbować :)

        Usuń

    Wulgarne, niestosowne (także z linkami) komentarze będą usuwane.
    Szanujmy się! :)

    Copyright © 2016 Art | Diy | Beauty , Blogger