czwartek, 15 grudnia 2016

Moje pierwsze hybrydy - lakier termiczny i białe muszle 3D.




Przygodę z lakierami hybrydowymi zaczęłam niedawno. Chciałam wszystkiego od razu wypróbować, ale ustawiłam się do pionu. Chyba nie chcielibyście patrzeć na chaos, jaki powstałby wtedy na moich paznokciach? ;)

Na pierwszy ogień wybrałam prostą stylizację.

paznokcie hybrydowe zdobienie lakier termiczny muszla 3D mohito cotton candy neonailpaznokcie hybrydowe zdobienie lakier termiczny muszla 3D mohito cotton candy neonail



Użyłam lakieru termicznego w kolorze Mohito oraz bieli Cotton Candy (oba firmy NeoNail).
Muszle ozdobiłam ciemnoróżowym lakierem z cekinami (Avon).

paznokcie hybrydowe zdobienie lakier termiczny mohito cotton candy neonail avon

Jeśli chcesz wiedzieć jak zrobić muszelkę 3D na paznokciach hybrydowych zajrzyj do poprzedniego posta.


Pozdrawiam, Mrs. Puzel.

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Wulgarne, niestosowne (także z linkami) komentarze będą usuwane.
Szanujmy się! :)

Copyright © 2016 Art | Diy | Beauty , Blogger